به راحتی از راه دور با موبایلت ماشینتو خاموش کن !!!
با نصب سیستم ردیاب G.T.R میتونین کنترل کامل ماشینتون رو از راه دور به دست بگیرید حتی خاموش کردن خودرو ردیاب G.T.R با یه اشاره برق ماشین رو کاملا قطع میکنه و تا خودتون دستور ندید روشن نمیشه !!!

جی پی اس خودرو، یکی از پیشرفته‌ترین و پرکاربردترین قطعاتی است که با اتصال به ماهواره، می‌تواند موقعیت مکانی خودرو را به مالک نمایش دهد. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی، امروزه می‌توان روی انواع خودروهای داخلی و خارجی ردیاب نصب کرد.
این قطعه سخت‌افزاری بسیار کاربردی، در عین داشتن مزیت‌های بسیار زیاد اعم از افزایش امنیت خودرو، از هزینه کمی برخوردار است. درواقع شما با خرید انواع جی پی اس با قیمتی مناسب، می‌توانید امنیت خودرو خود را تضمین کنید. ردیاب‌های مخصوص خودرو، انواع مختلفی داشته و هر کدام سیستم هوشمند مجزایی دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم انواع جی پی اس ماشین را به همراه کاربرد و مزایا معرفی کنیم.
قبل از اینکه انواع جی پی اس ماشین را معرفی کنیم، ابتدا بهتر است در رابطه با ماهیت و کاربردهای این قطعه پیشرفته به‌صورت اجمالی صحبت کنیم. در صنعت خودروسازی قرن 21، میزان امنیت خودروها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به‌گونه‌ای که علاوه بر استفاده از سیستم دزدگیرهای فوق پیشرفته، از برخی قطعات سخت‌افزاری همچون ردیاب نیز استفاده می‌شود. هدف اصلی از نصب جی پی اس روی خودرو، کنترل و مانیتورینگ آن در موقعیت‌های مختلف است. اساس کار این قطعه، بدین صورت است که با اتصال به شبکه ماهواره‌ای و مخابراتی، می‌تواند اطلاعات دقیقی از موقعیت مکانی فعلی ماشین، به کاربر ارائه دهد. از جمله بزرگ‌ترین مزیت‌های جی پی اس خودرو، امکان ردیابی به‌صورت لحظه‌ به لحظه است. با نصب این قطعه در خودرو و همچنین اپلیکیشن مخصوص آن می‌توان به‌راحتی موقعیت دقیق ماشین را در هر بازه زمانی مشاهده کرد.
دسته بندی انواع GPS خودرو

جی پی اس ماشین، با توجه به ابعاد، سایز و برخی امکانات در انواع مختلفی تولید می‌شود. دسته‌بندی دستگاه‌های جی پی اس خودرو به شرح زیر است:

جی پی اس خودرو سیمی جی پی اس بی‌سیم ردیاب فندکی جی پی اس دیاگی

معرفی محصول :
ردیاب خودرو G.T.R:M55
با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش امنیت و ایمنی خودروها، نیاز به استفاده از ردیاب خودرو به میزان قابل توجهی احساس می‌ شود. با استفاده از ردیاب (GPS) می‌ توانید امنیت خودرو و موتورسیکلت‌ های شخصی و هم‌چنین مدیریت ناوگان‌ های حمل و نقل سازمان‌ ها را بهبود دهید. ردیاب خودرو یک سخت‌ افزار جهت تعبیه در داخل وسیله نقلیه میباشد. ردیاب‌ ها با توجه به ویژگی‌ ها در انواع متنوعی طراحی، تولید و ارائه
می‌ گردند. مزایای ردیاب خودرو بسیار بالا بوده که مهم‌ ترین آن‌ ها اطلاع از موقعیت جغرافیایی وسیله‌ ی نقلیه
می باشد. اصلی‌ترین وظیفه ردیاب خودرو، دریافت موقعیت مکانی متحرک و ارسال آن در بستر ارتباطی تعریف شده بصورت آنلاین و آفلاین می باشد. ردیاب خودرو حرفه ای G.T.R با عملکردی فوق العاده می تواند موقعیت خودرو شما را با جی پی اس از طریق پیامک و اپلیکیشن اعلام نماید.

این ردیاب خودرو امکانات زیادی را داراست که از مهمترین آن ها :
📌تعریف یک شماره بعنوان مالک به دستگاه جهت ارسال پیام های کنترلی
📌 هشدار حمل با جرثقیل
📌 هشدار قطع و وصل برق خودرو
📌 استعلام موجودی (شارژ) سیمکارت داخل دستگاه
📌 پشتیبانی از برق 9 الی 46 ولت
📌 هشدار لرزش (ضربه)
📌 هشدار باز شدن درب خودرو
📌هشدار باز شدن سوئیچ
📌نمایش سرعت خودرو و… می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.